top of page

תקנון

אם יש לכם שאלות או חששות, הדרך המהירה ביותר להגיע אלינו היא באמצעות הדואר האלקטרוני: orders@piece-of-history.com

או באמצעות טופס ההתקשרות הנמצא באתר. אנחנו משתדלים להגיב במהירות אפשרית, תוך יום עסקים אחד לכל היותר.

כללי

  1. הנהלת האתר - פיסת היסטוריה | ע.מ 036903193

  2. האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת מזכרות ומתנות ישראליות/יהודיות מודרניות. האתר בבעלות פיסת היסטוריה ומנוהל על ידה. 

  3. לקוח שביצע רכישה / הזמנה דרך האתר או השתמש באתר מסכים עם תקנון זה, לכל הוראותיו ותנאיו, וכי לא תהיה לו או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או הנהלת האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.

  4. האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתו הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

  5. כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע"מ, ואינם כוללים דמי משלוח.

  6. הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלמת את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי).

  7. הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

  8. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו"ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

  9. הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוח כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה.

  10. התקנון כתוב בלשון זכר, אך הכוונה הינה גם לנקבה.

  11. משרדי פיסת היסטוריה נמצאים בכתובת: בית התפוצות, קמפוס אוניברסיטת תל-אביב (שימו לב, זו אינה כתובת למשלוח דואר. כתובת למשלוח דואר הינה רחוב יואב 30/25, רמת-גן, 5253173).

שירות לקוחות

  1. 1. לכל שאלה או בירור ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של האתר במייל orders@piece-of-history.com , או בטלפון 073-3744925.

ביצוע הזמנות דרך האתר

  1. על הלקוח באתר להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, האתר לא יוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.

  2. עם ביצוע ההזמנה ע"י הלקוח תבוצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע"י חברות האשראי, תישלח הודעה על כך ללקוח באמצעות דואר אלקטרוני שהעסקה אכן אושרה.

  3. פרטי ההזמנה כפי שהזין הלקוח בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי העסק יהוו ראייה לנכונות דרך הפעולה.

  4. יודגש כי האתר יהיה זכאי שלא לאשר הזמנה של לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתו הבלעדי כמו במקרים בהם יש מחדל העלול לפגוע באתר או בעובדי האתר, או במידה ויש חשד לעבירה על חוק מדינת ישראל.

  5. לאחר שנמסרו הפרטים, המסמכים המחייבים אושרו וניתנה הסכמת הלקוח לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוח עדכונים באמצעות הדואר האלקטרוני. בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב – 1982.

  6. בכל בקשה לביטול הזמנה לאחר שהמוצר נשלח, כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, ללא שימוש ובמצבו המקורי לאתר על חשבונו.

  7. אם תבחר לשלם באמצעות חשבון פייפאל תתבקש להזין את פרטי חשבונך הקיים באתר פייפאל או תוכל לבחור לפתוח חשבון פייפאל במהירות. לתשומת ליבך, אם החלטת לשלם באמצעות חשבון פייפאל, האתר יוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מפייפאל. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפאל, ולא של האתר.

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

  1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.

  2. בידי המזמין לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן:

  3. ביטול לפני שליחת המוצר ללקוח יהיה ללא חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ"י האמור בחוק.

  4. במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין ולאחר קבלת הסחורה במחסני האתר, יינתן זיכוי כספי לא כולל דמי המשלוח חזרה אל משרדי האתר (האתר יספוג את עלות דמי המשלוח חזרה רק במקרה של מוצר שנשלח פגום מלכתחילה).

  5. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי באתר). כן יובהר, כי האתר יהיה בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר. יובהר כי ניתן להחזיר את הפריט - שלא נעשה בו שימוש - תוך 14 ימים מיום קבלתו.

  6. כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

  7. מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות. 

  8. אופן החזרת המוצרים - הלקוח ישלח את המוצר חזרה למען:

פיסת היסטוריה

רחוב יואב 30/25

רמת-גן, 5253173

  1. לחילופין, יוכל הלקוח להגיע למשרדי האתר לבצע החזרה במשרדי האתר בתיאום טלפוני מראש.

  2. הזמנה שתוחזר לאחר 14 יום מיום קבלת ההזמנה לא תזוכה ולא יתקבל עבורה זיכוי באתר.

  3. הטיפול בהחזרת המוצרים יהיה עד 10 ימי עסקים מיום קבלת החבילה במשרדי פיסת היסטוריה.

זמן אספקת הסחורה

דואר שליחים

  1. דואר שליחים למשלוח הסחורה ישלח באמצעות אחת מהחברות הבאות: חברת דואר ישראל, HFD ו-UPS. זמן האספקה הינו 1-3 ימי עסקים. הלקוח יקבל מספר מעקב ויוכל לקבל מידע על סטטוס החבילה באתרי האינטרנט של חברות השילוח הנ"ל. 

  2. ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.

  3. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת המוצרים שבחר הלקוח לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה.

  4. האתר מתחייב לארוז ולהוציא למשלוח את ההזמנות תוך שני ימי עסקים ליעד המבוקש.

שילוח רגיל - דואר רשום

  1. דואר רשום למשלוח הסחורה ישלח באמצעות חברת דואר ישראל וזמן האספקה הינו עד 3-14 ימי עסקים. הלקוח יקבל מספר מעקב ויוכל לקבל מידע על סטטוס החבילה באתר דואר ישראל - www.israelpost.co.il.

  2. ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.

  3. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת המוצרים שבחר הלקוח לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה.

  4. האתר מתחייב לארוז ולהוציא למשלוח את ההזמנות תוך 3-5 ימי עסקים ליעד המבוקש.

מדיניות פרטיות ושמירה על סודיות

  1. האתר אינו שומר מספרי כרטיסי אשראי.

  2. האתר משתמש בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיו.

  3. האתר שומר את המידע הבסיסי של פרטי הלקוח, דרכי התקשרות, והיסטוריית הזמנות. שמירת מידע זה הינו לצורך שירות ללקוחת לאותו לקוח בלבד, ולא משמש לצרכים אחרים.

  4. חברות הסליקה הנותנת שירותי סליקה באתר הינן חברת פייפאל וחברת לאומי-קארד. במעמד ההזמנה, קרי הזנת פרטי כרטיס האשראי, מופעלים אמצעי אבטחה מגוונים, הפועלים על בסיס טכנולוגיית זיהוי, אימות, קידוד והצפנה מהמתקדמות בעולם, כך שאת יכולה לגלוש, להזמין מוצרים ולמסור את פרטיך בביטחון מלא.

  5. האתר לא יעביר כל מידע לקוחות לאף גורם צד ג'.

אחריות האתר

  1. האתר ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרום למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה - תהא עילת התביעה אשר תהא - לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

  2. בכל מקרה לא ישא האתר באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.

  3. הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור כי המוצרים שרכש באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, הוא מוזמן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 073-3744925, והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.

bottom of page